ΠΡΟ.ΣΥ.Δ.Ε.

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ

Άλλοι Λένε «Ξημερώνει» Άλλοι Λένε «Η Νύχτα Φεύγει»

soviilichuchuligihomeopatiaΆλλοι λένε «Ξημερώνει»  άλλοι λένε «η νύχτα φεύγει» και όλοι εννοούν ότι το φως διαδέχεται το σκοτάδι.

Μέχρι σήμερα όλοι ξέραμε ότι το σκοτάδι ήταν αυτό που απολάμβαναν  τα πλάσματα και οι άρχοντες του σκότους ακόμη και οι αγγελιαφόροι αυτών.
Θυμάμαι  έναν παλιό «συνάδελφο» που έλεγε χαριτολογώντας αλλά και ποιητικά- όπως πίστευε- ότι έχει εγκαταλείψει τα εγκόσμια.. και να που τώρα ως δια μαγείας έγινε νεκραναστασή του  και πότε με ψευδώνυμο και πότε με το όνομα του, πότε επιθετικός και πότε ενωτικός επανεμφανίζεται στο προσκήνιο(από το παρασκήνιο) διεκδικώντας προφανώς το δικό του βιολί στην ορχήστρα της φιέστας που νομίζει ότι θα στηθεί. Άραγε ο μαέστρος της ορχήστρας αυτής  έχει ήδη προσληφθεί ή θα είναι η έκπληξη της τριετίας?

Ο Γκράμσι είπε ότι όταν το παλιό πεθαίνει και το νέο αργεί να φανεί ..τότε είναι η εποχή των τεράτων  και τα τέρατα  είναι απρόβλεπτα πολλές φορές τρώνε και τα ίδια τα παιδιά τους.

Η ύβρις ήταν βασική έννοια της κοσμοθεωρίας των αρχαίων Ελλήνων. […] Αποδίδοντας την αντίληψη σχετικά με την ύβρη και τις συνέπειές της, όπως τουλάχιστον παρουσιάζεται στην αρχαιότερή της μορφή, με το σχήμα ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις μπορούμε να πούμε ότι οι αρχαίοι πίστευαν πως μια «ὕβρις» συνήθως προκαλούσε την επέμβαση των θεών, και κυρίως του Δία, που έστελνε στον υβριστή την «ἄτην», δηλαδή το θόλωμα, την τύφλωση του νου. Αυτή με τη σειρά της οδηγούσε τον υβριστή σε νέες ύβρεις, ώσπου να διαπράξει μια πολύ μεγάλη α-νοησία, να υποπέσει σε ένα πολύ σοβαρό σφάλμα, το οποίο προκαλούσε την «νέμεσιν», την οργή και εκδίκηση δηλαδή των θεών, που επέφερε την «τίσιν», δηλ. την τιμωρία και τη συντριβή/καταστροφή του. Από την κλασική εποχή και μετά, σε πολλές περιπτώσεις οι έννοιες Άτη, Δίκη και Νέμεσις φαίνεται να αποκτούν στη συνείδηση των ανθρώπων ισοδύναμη σημασία, αυτήν της θείας τιμωρίας

Η «υβρις» από «συναδέλφους μας» εχει διαπραχθεί χρόνια τώρα..ακολούθησε  η «άτη»  σε λίγο όμως ακολουθεί η «νέμεσις» .Ελπίζω η «τίσις» να σταλεί  στους «υβριστες» μόνο και όχι σε ολόκληρο τον κλάδο μας.

Είδωμεν!!

Μαντατοφόρος ή αλλιώς, Γιάννης Παπακωνσταντίνου

Κατηγορία: Ειδήσεις - Νέα
  • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ :

    Αγαπητέ Γιάννη Παπακωνσταντίνου, Διαβάζοντας την παραπάνω επιστολή σου, με σεβασμό στις απόψεις και τη διαφορετικότητα, στα πλαίσια δε της καλοπροαίρετης και ελεύθερης κριτικής, έχω να σου επισημάνω τα εξής: Στην Μυθολογία, συναντούμε τον Ηρακλή και τον Θησέα, να έχουν επιστρέψει από τον Κάτω Κόσμο (Άδη), στη δε Θρησκεία μας, αναφέρονται συγκεκριμένα τρεις (3) αναστάσεις που έκανε ο Ιησούς: του Λαζάρου, της κόρης του Ιαείρου και του μοναχογιού μιας χήρας από την Ναΐρ, τα λεγόμενα τρία «αναστάσιμα θαύματα». Στην ελληνική παράδοση δε,(στην Μυθολογία) εκτός από τον Ηρακλή, οι µόνοι άλλοι που τόλµησαν να εισέλθουν στον Κάτω Κόσµο και κατάφεραν να αντικρίσουν ξανά το λαµπερό φως του ηλίου, ήταν ο Ορφέας, ο Θησέας, ο Οδυσσέας και ο Αινείας (συνοδευόμενος από τη Σίβυλλα). Βασική διαπίστωση όλων είναι ότι κανείς δεν έµεινε ικανοποιημένος από αυτή την εμπειρία. Η νεκρανάσταση μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει από μόνη της. Κάποιος έβαλε το «χεράκι» του, που στην συγκεκριμένη περίπτωση, αυτός ο κάποιος, είναι η ίδια η ΠΡΟΣΥΔΕ. Θα επιθυμούσα να πληροφορηθώ από εσένα, ποια παράταξη, που σάρωνε τις εκλογές με μόνη αντιπολίτευση τον υπογράφοντα, «ΚΑΤΑΦΕΡΕ» μέσα σε λίγα χρόνια να αναστήσει καταρχάς τον Γιάννη Χαλκιαδάκη και στην πορεία να φέρει νικητή, στις εκλογές του 2016 για τον Σύλλογο της Αθήνας, δικό της κομμάτι , με επικεφαλής πρώην δικό της εκλεκτό και μάλιστα με το ποσοστό του 52/00. Η νεκρανάσταση ΚΑΖΑΚΗ «ενόχλησε» ; Πριν λίγες ημέρες (ήσουν παρών μάλιστα που), ο υπογράφων, ανέφερε στην ομιλία του στην συγκέντρωση της παράταξής σας, για τον «συγχωρεμένο» συνδικαλιστικά συνάδελφο τον Σωτήρη Καζάκη, ο οποίος αποκαλούσε τα γραπτά, του επικεφαλής της Ριζοσπαστικής Παρέμβασης, σαν κόμικ, ‘τίγκα στο πτώμα και στο αίμα’ (sic). Εάν πράγματι το ήξερε ο υπογράφων, θα εύχονταν να κερδίσει και το joker. Ποιος προσπαθεί (εάν δεν το έχει καταφέρει και αυτό ήδη), να αναστήσει και τον παραπάνω προς νεκρανάσταση; Θα ήταν φρονιμότερο στο 52/00 να του επιτραπεί «να φτιάξει την ορχήστρα του και να βάλει τα όργανα που επιθυμεί». Θα ήταν φρονιμότερο η «άτη» να μείνει στο περιθώριο , γιατί προβλέπω την «τίσιν» «να εκδικείται» το φορέα της. Με τις ενέργειές σας φρονώ ότι ο «συγχωρεμένος» θα μετατραπεί σε μπουμπούκι που άνοιξε και…(ίσως) θα αφεθεί να ανοίξει.

  • ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ :

    Σας ευχαριστώ για τα ωραία σχόλια. Ειλικρινώς. Ποτέ δεν έκρυψα τις σκέψεις μου, ποτέ δεν μεταχειρίρτηκα κόλπα. Γιαυτό και «έχασα» τω καιρώ εκείνω συνδικαλιστικά. Είτε «συγχωρέθηκα», είτε «αυτοεξορίσθηκα» σημασία έχει ότι έφυγα και δεν επανέρχομαι. Την σκέψη μου όμως θα την εκφράζω, πολύ περισσότερο αν μου ζητηθεί. Επίσης οι θέσεις μου παραμένουν ίδιες κι απαράλλακτες σε όλες τις περιστάσεις. Αυτή είναι η απάντησή μου και δεν πρόκειται να συνδιαλεχθώ περαιτέρω με κανέναν γιατι δεν δίνω σημασία σε έναν τέτοιο διάλογο. Δεν είμαι συνδικαλιστής. Να είστε καλά και πάντοτε μαχητικοί και φωτισμένοι όπως τώρα!…

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Optionally add an image (JPEG only)